right now I just want to kill myself...

Förlåt att jag inte har bloggat :(
Men jag går igenom en "fas" just nu...
Jag gråter hela tiden, går runt och deppar och
inget kan få mig att sluta :(
Hoppas att ni förstår att jag inte mår specielt bra just nu
Allt går bra  ända tills jag är ensam, tårarna börjar rinna...
Satt utanför grandhotell idag och väntade på att få se dom.
Men dom hade redan åkt så det var lönlöst...
istället satt vi och väntade på att få se Rihanna (som skulle komma idag) med det blev för kallt så vi gick hem...
Imorn ska jag åka till stan med Jennifer hon kan nog få mig på andra tankar ett tag...
Ska ha en tjej dag, gå runt och fönstershoppa och Luncha tillsammans.
Det får mig nog att glömma det (ett tag)
Hoppas att ni har haft det bra..
Vad har ni gjort?
Kommentera!!!!
Nej nu ska jag ha en ansiktsmask...
Hörs imorn.... <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bebi... inte ska du vara ledsen :(

Vi får det kul idag :D <333333

Älskar dig cinthia!<33

2011-10-31 @ 09:26:13
URL: http://sweetbabyh.blogg.se/
♥Läs inlägget innan du kommenterar sötnos♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0