Presentation :)

Hej!
Jag täntkte ha en liten presentation nu så fortsätt läsa om du vill veta mer om mig :)
Namn: Cinthia
Ålder: 13
Bor: Hemma
Ögonfärg: brun
Hårfärg: Rött (färgat är brunt engentligen)
Intressen: Smink ( jag älskar att kolla på makeup tutorials :)), vara med kompisar, Twilight, kläder osv...
Det här är inte min första blogg jag har 2 andra bloggar en twilight blogg som drivs av mig och mina kompisar och en blogg som jag driver själv...
Twilight bloggen:http://teamjakeward.blogg.se/
Min egna blogg:http://cinthiasrandomthoughts.blogg.se/
Så nu kanske ni undrar vrf jag valde att skaffa en ny blogg.
Och här kommer svaret på den frågan:
Jag har alltid velat ha en blogg där jag själv kan lägga ut "skönhetstips"
Tex: recept på ansiktsmaskar (er?), sminktips och "nail art tips"...
Men vi får ju se hur det här går, det kanske går helt åt pipsvängen....
Vem vet.
Men fortsätt att läsa min blogg och kommentera gärna om hur jag kan göra det bättre...
Hej då <3
Dagens tips: drick mycket vatten :)
Har ni nog redan hört....

Kommentarer
♥Läs inlägget innan du kommenterar sötnos♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0