and we're back on the track :/

Jahap nu minskar besökarna som vanligt....
SÅ SÄG TILL OM DU VILL HA LÄNKBYTE <3 :)

Jag hade världen längsta dag idag.
Nej men det är min senaste :/
Slöjden sög idag...
Först hade min kompis råkat ta mitt tyg (när jag var sjuk, och hon hade börja sy på det.) så jag var tvungen att göra om från början typ :/
Och sen var den nåt fel på min sy maskin så min tråd gick av hela tiden. :(
Aja nu sitter jag inne på fejan och chattar med syrran :)
Hur har eran dag varit?
Hoppas den har varit bra :)
Har tagit ledigt från skolan tills imorn så jag kan köa till insläppet vid hovet för twilight fan event!
När man har suttit ute i 20 timmar för en vip vill man ju ha en bra plats där :)
ALLTSÅ BÖRJAR MITT HÖSTLOV IDAG :)
Nej nu är det dags att chatta vidare :)
Hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Rakel

sv: tack desamma :) jag har de bra!! hur har du de?

2011-10-27 @ 21:14:47
URL: http://thisthemee.blogg.se/
♥Läs inlägget innan du kommenterar sötnos♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0