Shopping med bestisfestis ;)

Hej ;)
Nu har man vrit så duktig att man har varit och
shoppat med bestisfestis Lennifer (som jag kallar henne)
JAg köpte faktist några gerjor den här gången ;)
Det jag köpte var:
Röd hårfärg : Brillance (Schwarzkopf)
Man vill ju inte å runt med värsta utväxten här va ;)
Läppstift från isadora :)
Och sen köpte jag födelsedags pressent till storesyrran som fyller 15 år på söndag;)
Kan inte skriva vad jag köpte till henne eftersom att hon kanske kommer att kolla här sen ;)
Jag och Lennifer var så duktiga att vi fikade 2 gånger :)
Ena gången tog vi bara en Chai latte :)
Och den andra bara en cupcake :)
Nu når jag illa...
Det var typ en fågel pådet ena stället vi fikade på :/
Dom måste ju fan släppa ut den tycker man ju !
Aja nu är det dags att göra typ 4 matte läxor...
ses imorn :)

Kommentarer
Postat av: Nicinell

HIhi ^^ vi har samma hårfärg nu :) <3<3<3

2011-11-25 @ 14:17:55
♥Läs inlägget innan du kommenterar sötnos♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0