Krångel med datan...

Ledsen för den bajskorviga uppdateringen.
Min datakrånglar med mig 24/7 typ....
Den tar kål på mig!!!


Är hemma hos mormor som fyller år imorn :)
På samma dag som lillasyster Isa gör :)
Min ängel (?) Blir 4 snart!!!!
Kan fortfarande inte fatta det!!!!


Gav mormor  en dansbok så hon kan lära sig ett par snygga moves tills att vi åker på kryssning nästa gång...
Ska bli kul att se mormor skaloss på dansgolvet :) <3


Måste göra nån engelska grej till, ja engelskan antar jag...
Hatar att göra läxor på lov :(

Jaja bäst att göra den innan det blir försent, den ska in imorn...,

Hur har erat höstlov varit? <3 :)


Kommentarer
♥Läs inlägget innan du kommenterar sötnos♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0