Hemma hos farmor...

Hej!
Hade trevligt med släkten idag
(när vi firade syrran som fyller år imorn)
Fikade lite och så...
Typ det sista jag behöver nu!
Är hemma hos farmor nu :)
Vi tänkte liksom att vi skulle komma
hit och gosa lite med pippisarna ;)
Så nu har vi gjort det, ska typ åka hem snart...

Tänkte bara att jag skulle blogga nu när jag ändå har tid :)

Imorn ska jag till ikea med mormor och köpa lite
intressanta grejor som kallas lådor till rummet...
 hinner nog blogga en snabbis innan vi åker, men
om jag inte hinner så bloggar jag efter :)

Har inte så mycket mer att säga...
Vi ses imorn! ;) <3

// Cinthia ;)


Kommentarer
♥Läs inlägget innan du kommenterar sötnos♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0