Hejjaghetercinthiaochjagärenlitentjockis C:

Haj !

Har ganska så tråk just nu, finns typ inget att göra...
Firade ju sam sagt lillasyster idag ;)
Va kul, goda bullar blev det iallafall;)
efter fikat lite sådär spontant bestämmde jag, kattis
(faster) Och celicia att vi skulle dra på hälsomässan :)
Så vi drog ;)
Fanns tyvärr inte så mycket som vi hade hoppats på att få se :/
Men dev var kul ändå ;)
blev liv rädd för Anna Skiper, vet inte vrf...
Helt plötsligt stod hon bakom mig, haha ;)
Jag har iaf besrämt mig för att börja äta nyttigt igen :)
Jag ska försöka att unvika socker på vardagar och äta mer grönsaker osv..
Började med att ånga litegrönsaker till middag idag ;)
Blev faktiskt gott :)
Naj nu ska jag lyssna på musik,
syns <3

Kommentarer
♥Läs inlägget innan du kommenterar sötnos♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0