25 h och 20 min kvar ;) <3

OME!!!
KAN INTE FATTA ATT JAG HAR FÅTT BILJETTER TILL BD (BREAKING DAWN)
IIIIIhhhh!!!
DET ÄR BARA 25 TIMMAR OCH 20 MINUTER KVAR NU :)
NU ÄR DET DAGS FÖR ETT TWILIGHT-MARATON MED:


MOI ;)

HAHA NEJMEN JAG BJUDER NOG IN SYRRAN OXÅ ;)

DAGS ATT BÖRJA MED FIRANDET/NEDRÄKNINGEN ;)

KAN FORTFARANDE INTE FATTA DET!


Nu till dagen :

vi visade upp våran pjäs till dom andra grupperna I scenkonsten idag ;)

det gick bra, men blev JÄVLIGT lack på några som sa att det inte borde vara vampyrer in den!

Jo jag fick en fråga här på bloggen:

Var din mamma 12 när hon födde dig?

Svar: Ja det var hon ;)





Kommentarer
♥Läs inlägget innan du kommenterar sötnos♥
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0